diumenge, 16 de maig del 2010

A L’AMIGA, A LA COMPANYA, … A LA MESTRA.









Com passa el temps! Ja fa dos anys que ens vas deixar, encara que sempre estaràs entre nosaltres, pels corredors, al pati, a la sala de professors, en les reunions de cicle, … a la teua darrera classe de 6é., en el record dels teus companys i companyes, de tots els que et van conèixer … i com no, de tots els teus alumnes, que de segur tampoc t’oblidaran.
Quant esforç, quant treball, quanta dedicació, quanta atenció a l’alumnat, … quanta amistat, quant trellat i seny, quanta companyonia, quanta alegria, … sempre disposta a fer un favor, a escoltar, a aconsellar, ...
Què prompte t’has anat! Com t’enyorem!



El teu company i amic José Fernando

2 comentaris:

  1. Gracies Jose Fernando, un gran record per una GRAN persona.Tots els ex-alumnes, també la recordem.

    ResponElimina
  2. Jo recorde sempre el primer dia de classe de tercer,curs 83-84,Dª Maruja estava embarassada, sempre tan arreglada,amb els seus llavis pintats...Quan en 2004 vaig tornar al col·legi com a mare d'alumne em deia,no m'ho puc creure com passen els anys,mira't amb una xiqueta.Per a mi va ser i serà la meua mestra,sempre estarà en el meu record.

    ResponElimina